Returret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages.Men, Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til outletworlddk@gmail.com. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes pengene og forsendelssomkostningerne til din kreditkort inden for 14 dage. Du skal selv afholde portoudgifter i forbindelse med returnering. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får forsendelssomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne refunderet.
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, kan ikke fortryddes.
Alle forsendelser til outletworld.dk skal ske med omdeling til vores adresse. Når du sender en pakke retur, og beløbet ikke længere overstiger 499 kr., tillægges fragt på 29 kr.
Du kan også fortryde ved at aflevere varerne i vores postkasse på adressen.
Varerne kan sendes til: OUTLETWORLD.DK
C/O Euroasian Sourcing AB (post box 3)
Avedøreholmen 84, 1 sal A -130
Post code 2650 Hvidovre, DENMARK
– Her er en guide for reklamation.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os, inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
OUTLETWORLD.DK
Avedøreholmen 84, 1 sal A -130
Post 2650 Hvidovre, DENMARK
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Jeg har modtaget et forkert produkt:
Har du modtaget et forkert produkt, bedes du kontakte os på outletworlddk@gmail.com eller ringe til os på 71707816.
Hvis du har modtaget en pakke, hvor der mangler et produkt, kan du kontakte os på outletworlddk@gmail.com. Husk at notere, hvilket produkt der er tale om.
Hvis du har modtaget et produkt, som er defekt ved levering, bedes du kontakte os på outletworlddk@gmail.com. Husk at notere produktet ned samt at beskrive fejlen. Det ville være til stor hjælp for ekspeditionen, hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.
Har du tidligere købt et produkt, som nu er defekt, bedes du kontakte os på info@coolpriser.dk. Husk at notere produktet ned samt at beskrive fejlen. Du kan også følge vores reklamationsprocedure, hvor du sender varen retur.